WoopWoop

1kommentarer

Catchzing! Ny blogg.Jahapp, då är detta bloggens första inlägg. Då kommer vi till detdär som alla bloggar har i början, nämligen presentationen. Sånt suger jag på, bara så du vet. Har egentligen ingen lust med att tänka in i mig själv på vem jag är just nu, men det får väll bli så! Vet inte riktigt vad jag är för typ innerst inne. Jag är inte direkt en nörd, ingen barnslig bokmal, och inte heller någon skolflicka. Jo, visst kämpar och försöker gör man ju i skolan, men skolan är verkligen inte mitt favoritplace om man säger så. Som jag känner mig själv är jag en tjej med attityd, en som verkligen står för vad jag säger, och som alltid vet vad jag vill. Det är mycket i mitt liv som påverkat och gjort mig till just henne jag är. Mycket motgångar innehållande svek, men samtidigt många framgångar som gett mig lycka. Mitt liv är lite som en berg och dalbana, ibland går det nedför och ibland uppför. Ibland kan man hata sitt liv, hata den man är och tycka att allt är piss, medans man ibland älskar livet, sig själv och allt runtomkring sig. Det är så det är, oavsett om man vill eller inte. På fritiden rider jag en del, men mest av allt tillbringar jag tid med mina två egna hundar. Dom är liksom number one för mig, hehe. ;)


1 kommentarer

Blogg.se

06 Mar 2013 19:07

Lycka till med din nya blogg!

Svar: Tack :)
Betina Hansen

Kommentera

Publiceras ej