Typ..?

0kommentarer

Tjenis... Igen! Ville bara tillägga att jag är en person med sjuuukt mycket tankar i mitt huvud hela tiden. Det är väldigt många frågor, utan svar som jag kommer dela med mig av på bloggen. Mycket tankar och funderingar alltså.  



Idag har jag varit med Hanna. Vi gjorde lite olika stuffs och nuffs, höhö. Stack till coop och köpte lite smått & gott, och efter det gick vi till mig och tog det lugnt med hundarna. Köpte varsinn ''köttstång'' till Micke och Teddie. De blev jätteglada of course. Sen, efter en stund så fick jag idéen att vi kunde gå ut och cykla eftersom Hanna hade med sig cykeln till mig. Men isåfall skulle jag bädda ner Micke i en cykelkorg på en mysig filt, och sätta fast cykelkorgen på cykeln! Och det gjorde vi, ut på en lång cykeltur ner till stranden och runt på en mysig liten ''öde'' asfaltsväg. Micke stortrivdes i korgen och hade det jättegött, vilket ju var bra. Det var skönt att få ut och lufta sig lite med de bästaste hihi. Inte länge förräns vi skiljs åt ju, jag och Hanna. I sjuan kommer ju hela klassen bli helt split up. Men innan jag och hundarna går ut på kvällens sista promenad ska jag göra matteläxan.
 

Kommentera

Publiceras ej